واژگونی رابطه در شبکه‌های اجتماعی

امروز داشتم توی اینترنت درباره تغییرات شبکه‌های اجتماعی مطالعه میکردم، لابه‌لای جستجوهام به صفحه بی‌بی‌سی برخوردم؛ به نقل از یک جوان گفته از نسلی هستم که شروع ارتباط جوانان با شبکه‌های اجتماعی بوده و اول امید به دوام این شبکه‌ها نداشتم و بعد از موفقیت فیسبوک لزومی ندیدم ازش استفاده کنم

همون حرف همیشگی افرادی که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت میکنن سعی میکنن اون چیزی که نیستن و بقیه دوس دارن باشن

من خودم از وبلاگ‌هام و شبکه‌های اجتماعیم برای ارتباط با افرادی که در محدوده جغرافیایی من نیستن استفاده کردم و به نظرم روابط با دوستان میتونه همون شکل سنتی خودشو داشته باشه و دچار خدشه نشه

اگرچه اولین روابط موبایلی نمیدونم یادتونه یا نه با بلوتوث بود!
خارج از اینکه تصاویر بیشتر محدود به تعداد کمی شبکه‌های اجتماعی میشه، ارتباطات وبلاگی و گروهی میتونه یجور تمرین نویسندگی و مقاله‌نویسی هم باشه و جای پست‌های صرفا هرز رو بگیره
در آخر شمارو به وبلاگ‌نویسی دعوت میکنم.

دیدگاه

