روند چرخشی بی‌پایان در بازی‌های آنلاین

اعتیاد بازی‌های آنلاین (اینترنتی) موضوع بحث بسیاری از سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف بوده و من امروز نمیخوام در مورد این جنبه صحبت کنم.


نحوه‌ی جذب جامعه‌ی هدف برای بازی‌های آنلاین در حیطه‌ی این پست نیست پس میریم سر اصل مطلب یعنی گیرایی و ارزش آفرینی برای شرکت تولیدکننده و بازیکن‌ها
بازی‌های آنلاین از شیوه‌ی خاصی برای جذب بازیکن‌ها استفاده میکنن! یعنی: کسایی که پولدارن و دست به جیب می‌شن همون ابتدا سود سرشار به شرکت بازیسازی تزریق میکنه و اما کسایی که پول خرج نمیکنن در چرخه بی‌پایان آپگریدهای گوناگون قرار می‌گیرن و برای پیشرفت‌های هرچند کوچیک دست به جیب می‌شن و این استراتژی پایدار و پربازده طراحی میشه (نمونه این بازی‌ها میشه به کلش رویال یا کلش آف کلنز که در حال حاظر محبوبیت ویژه‌ای دارن اشاره کرد).


اما لپ مطلب من درباره نحوه بدست آوردن سرمایه توسط این شرکت‌های بازیسازی نیست، درواقع اینگونه سرگرمی‌ها تقریبا هیچ مهارت فردی رو در بازیکن‌ها تقویت نمی‌کنن و فقط بازیکن‌هارو در چرخه‌ی رتبه‌بندی بی‌پایان قرار میدن تا ابد.
اما در مقابل اگر شما تنها یک کتاب مفید بخونید میتونه جنبه‌های مختلف فردی از جمله: تجربه، مهارت، آگاهی و … رو در شما تا حدی بالا ببره و در طول زندگی شما رو یاری کنه.
ارزش آفرینی مطالعه‌ی کتب مختلف حداقلش اینه که یاری کننده‌ی مهارت‌های گفتاری و نوشتاری شخصیه و موجب مفید بودن ما در جامعه خواهد شد.
هزینه کردن برای هرگونه سرگرمی مفیدی که بتونه مهارت شمارو تقویت کنه عملا ثمره‌بخشه.
به امید روزی که در کارهای روزانه تفکر بیشتری بکنیم و نهایت استفاده رو از زمان مفید روزانمون داشته باشیم.
_اگر این پست براتون جالب بود، اشتراک‌گذاری کنین با دوستاتون

Advertisements

دیدگاه

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s