درک معنوی سئو در بهینه‌سازی سایت

سئو با اینکه با همه چیز مرتبطه در یک سایت اما فهمیدن عمق ماجرا می‌تونه به پیگیری مستمر شما ایده و نقشه راه رو بده

اول که خودم میخواستم در اینباره اطلاعاتی رو کسب کنم یادمه به این فکر می‌کردم مثلا هرچی آپشن‌های صفحه بیشتر باشه پس حتما معتبرتره و کارایی بیشتری داره. تا اینکه بعدها با بالا رفتن درکم از سئو به این نتیجه رسیدم باید صفحه فقط اجزای کاربردی مهم داشته باشه در جهت اهداف وبلاگ یا سایت

مثال: سایتی که محتوای ویدیویی ارائه می‌کنه نیاز به نقشه ویدیو و متاهای ویدیو برای معرفی پست‌هاش به موتور جستجو داره و این متفاوته با یه وبلاگ که مقاله می‌نویسه

به کسایی که میخوان وارد این مبحث (سئو) بشن توصیه می‌کنم از منابع خارجی هم قافل نباشن و بیشتر آنالیزر خوبی باشن

پ.ن: توضیحات بالا برای این نبود که بگم خودم اند سئوکار هستما! خواستم تجربیاتی که به سختی کسب کردم رو هم‌رسانی کنم

دیدگاه

