نرم‌افزار تندخوانی

خارج از مطالعهٔ کتاب‌ها وقتی توی اینترنت می‌خوام چیزی رو مطالعه کنم خیلی اذیت می‌شم باید خیلی زیاد به فونتای ریز دقت کرد تا اینکه اگه تحمل کنی یه سطر بخونی
یه روز توی بخش کامنتای سایت prob.ir با کامنتی مواجه شدم جهت معرفی نرم‌افزار تندخوانی که برام جالب بود تستش کنم، دانلودش کردم متوجه شدم این همون چیزیه که واسه مطاله آنلاین لازمش دارم!
Speed Reader Enhanced
یه نرم افزار کم‌حجم (1 مگ) که با در نظر گرفتن ویژگی‌های راحتی چشم و تقویت تندخوانی طراحی شده (از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کنه)
روی انواع سیستم عامل‌ها قابل اجراست و کاملا رایگانه!

نرم‌افزار تندخوانی
نرم‌افزار تندخوانی

متن خودتونو وارد نرم افزار می‌کنید (دستور کنترل+وی) و دکمهٔ Show Reader رو می‌زنید نرم‌افزار می‌ره توی حالت تمام‌صفحه و با دکمهٔ اسپیس (فاصله) تندخوانی شروع می‌شه (فرآیند سرعت نرم‌افزار هم کاملا قابلیت سفارشی‌سازی رو پشتیبانی می‌کنه) وقتی خوندن تموم شد می‌تونید با کلید Esc از محیط تندخوانی خارج بشید
برای دانلود نرم‌افزار تندخوانی می‌تونید از طریق لینک زیر اقدام کنید آپلودش کردم (واسه اینکه توی سایتای خارجی سردرگم نشید، سایتای داخلی نسخه‌های قدیمیشو گذاشتن و نرم‌افزارهای مشابه زیاده)
دانلود نرم‌افزار تندخوانی Speed Reader Enhanced

دیدگاه

