عید چندوجهی

عید برای من مفهوم خیلی پیچیده‌ای داره (هماهنگی، آماده شدن، تفاوت و …) که البته همیشه هم تجربم یکسان نیست
یه موسیقی خوب با یه کتاب درست و حسابی می‌تونه اوج خوبی باشه در طول روز که هفته‌ها زمان نیاز داشته باشی برای فرود
من عقیدم اینه ماهایی که منابع پروتئینی زیادی در دسترس نداریم اگه یه گوسفندی هم قربونی نکنیم باید از کم‌خونی هرروز توی بیمارستانا پلاس باشیم ( عقلانی نیست!)
بخصوص اگه مثل من عاشق دل و قلوه باشید
کلا نمی‌تونم فاز کسایی که مخالف تغذیه حیوانات هستن رو درک کنم، طبیعت یه چرخه داره ما انسان‌ها هم در رأس حرم هستیم:) (البته راس حرم به معنی شکنجه دادن هم‌نوع‌های خودمون یا ظلم به حیوانات و طبیعت نیست)

عید چندوجهی
عید چندوجهی

اگه من کسی رو بخاطر جرمی که مرتکب شده دستگیر کنم و زندانیش کنم تا از کردهٔ خودش پشیمان بشه و با دیدی بهتر وارد جامعه بشه، رسیدگی پزشکی نکنم یعنی از عنوان قاضی به عنوان جلاد تغییر کردم!
برای بدست آوردن موقعیت خودم نباشید از روی دیگران رد بشم (قرن‌هاست جاده اختراع شده)
امروز یه دورهمی خوب بود و گاهی بهانه‌ای برای تقسیم یه غذای مختصر با کسایی که می‌دونیم با ما خوشحال می‌شن (شریک شدن خوشحالی خیلی با کیفیت‌تر از سرخوشی یک نفرست)
وقتی همراهی چندوجهی با عید داشته باشیم می‌تونیم از ته قلبمون احساس خوشحالی کنیم حتی با خوردن یه غذای خیلی ساده


اینو براتون نگفتم یه گربه توی انباری گوشه حیاطمون یه توله داره خیلی کوچیک و ملوسه (با اینکه تا حالا گربه نداشتم و دوس ندارم بگیرم دست یا یه ترس قدیمی توی وجودمه نمی‌دونم)
گربه کوچولو وقتی مامانش میاد روی دیوار صداش می‌کنه، خیلی عجیبه چون گربه کوچولو پشت یه پردست نمی‌دونم چطوری متوجه حظور مامانش می‌شه (شاید حس ششم)
گرچه ما قبلا از حظور گربه توی حیاط راضی نبودم (آخه مسیر اصلیش پریدن روی ماشین و بعدش دیواره) اما وقتی متوجه شدیم توله داره بخشیدیمش:)

دیدگاه

